26603624
menuordersearch
itparto.com

ست فشار سنج عقربه ای و گوشی پزشکی کنتک وان مدل KTJ-20

اتمام موجودی
ست فشار سنج عقربه ای و گوشی پزشکی کنتک وان مدل KTJ-20
فشار سنج عقربه ای کنتک مدل KTJ-20
...
ست فشار سنج عقربه ای و گوشی پزشکی کنتک وان مدل KTJ-20
(0)
(0)
فشار سنج عقربه ای کنتک مدل KTJ-20 - موجودی: 0
رنگ و مدل کالا
فشار سنج عقربه ای کنتک مدل KTJ-20
فشار سنج کنتک ساخته کشور چین است که دارای لیسانس آلمان است. کاف این محصول مناسب برای دور بازو 22 الی 32 سانتیمتر است که در تهیه آن مواد ضد حساسیت استفاده شده تا دچار قرمزی و خارش بر پوست خود نشوید. این محصول دارای گیج (عقربه فشار سنج)، پوآر و گوشی پزشکی داخل بسته‌بندی است.
گارانتی کالا:
12 ماه کنتک
تعداد
+
_
عدد
0
قیمت کالا
0 تومان
مشخصات محصول
ابعاد

16x10x6 سانتیمتر

وزن

480 گرم

نوع کاربری

خانگی

سایز مناسب بازو

22 الی 32 سانتی متر

تأمین انرژی از راه

مکانیکی

ضد حساسیت

اقلام همراه

پوآر، گیج، کاف، گوشی پزشکی و کیف حمل دستگاه با ابعاد 16.5×10.5×6 سانتیمتر

گارانتی

12 ماه گارانتی کنتک

بررسی محصول

فشار سنج عقربه ای کنتک مدل KTJ-20 تولید کشور چین و تحت لیسانس کشور آلمان و مخصوص اندازه گیری فشار خون به صورت آنالوگ از طریق بازو است. کنتک با ابعاد 16 سانتیمتر، عرض 10 سانتیمتر و ارتفاع 6 سانتیمتر و وزن 480 گرمی یک محصول بسیار مفید و کاربردی برای منزل و مطب است. از اقلام فشار سنج عقربه ای کنتک میتوان به گوشی پزشکی گیج عقربه ای و کاف دو شلنگ و پوآر برای باد کردن کافی کاف که به دور بازو بسته میشود نام برد. همچنین با گیج و گوشی پزشکی همراه محصول می‌توانید عدد فشار خون را به دست بیاورید.

نحوه عملکرد فشار سنج عقربه ای کنتک مدل KTJ-20

امروزه بسیاری از افرادی که دچار بیماری فشار خون بالا یا پایین هستند مرتبا برای اندازه گیری فشار خون خود و یا دیگران از دستگاه‌های فشار سنج دیجیتالی و اتومات به دلیل سرعت و راحتی بیشتر استفاده می‌کنند. اما دستگاه‌های دیجیتالی سنجش فشار خون در کنار راحتی در استفاده، دقت 100 درصدی ندارند و دارای خطا هستند. و تنها دستگاه‌های فشار سنج عقربه‌ای یا انالوگ هستند که دارای هیچ خطایی نیستند و بالاترین دقت را در اندازه گیری فشار خون دارند.

فشار سنج کنتک تحت لیسانس کشور آلمان و ساخت کشور چین است که دارای کیفیت بسیار مطلوبی است. کاف فشار سنج عقربه ای کنتک مناسب برای دور بازو 22 الی 32 سانتیمتر است که در تهیه آن مواد ضد حساسیت استفاده شده تا دچار قرمزی و خارش بر پوست خود نشوید. این محصول دارای گیج (عقربه فشار سنج)، پوآر و گوشی پزشکی داخل بسته‌بندی است. پوآر و کاف این محصول ساخته شده از لاتکس بوده که باعث شده طول عمر دستگاه بسیار بالا باشد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر